viernes, 21 de junio de 2013

Day 3: Sports Day

Avui ha sigut un dia molt llarg i intens:

Al matí, després de fer les tasques diàries de neteja, he anat amb en Johnny a l'escola de la Caroline i la Harriet a veure the Sports Day. Les alumnes es divideixen en 4 equips diferents (red, yellow, blue, green) i competeixen entre elles per saber quin és l'equip guanyador. Tot això es fa al camp d'atletisme de l'escola, on hi ha gespa i els pares o visitants hem anat a veure tot l'espectacle. Ha estat molt divertit.

Sports Day


Sports Day


Mentre estava sentada a la gespa mirant a les nenes correr, en Johnny m'ha preguntat si volia un tè. Feia estona que veia que tots els pares en portaven un a la mà, i he respost amb un sí contundent amb la intenció d'integrar-me a la cultura britànica. Mai més. Tot i que no m'empenedeixo d'haver-lo provat, intentaré evitar tan com pugui aquell gust a terra mullada amb un regust a gespa bruta. Res a veure amb els tès que bebem a Catalunya. A part de que hi afegeixen quilos de llet, el gust és completament diferent. Osigui que taxo les meves intencions de veure'm un tè cada dia estant aquí. I'm sorry, I've tried it!

Al vespre, després de sopar i conèixer una noia de 16 anys amiga de la família que s'estarà amb nosaltres durant el cap de setmana, hem anat el pare, la Harriet, la Caroline i jo a veure l'obra de teatre que feia la Olivia, la filla que em faltava per conèixer a l'internat on estudia. Era Charlie i la fàbrica de xocolata, molt divertida i ben escenificada!
Hem acabat arribant a casa sobre les 22 pm, on he conegut a l'àvia de les nenes que també passarà amb nosaltres la nit.

Ara són les 23.40 i avui estic més que esgotada. Va sent hora d'anar a dormir perquè demà també serà un dia ple d'activitats! Hurray!

Camí de tornada a casa des de l'internat




Posta de sol tornant a casa

No hay comentarios:

Publicar un comentario