domingo, 14 de julio de 2013

Days 24, 25, 26: Weekend

Fa dues nits que no escric! Tot un rècord. He decidit escriure tot el cap de setmana en un post.

Divendres vaig estar a casa amb la Maria i la Caroline, i vam cuinar juntes la meva recepta de brownie. Quan la resta de la familia va estar a casa a tothom li va fascinar. En qüestió de minuts ja no en quedava i tothom en reclamava més! Ens el vam menjar amb gelat, deliciós!


A l'hora de dinar vam menjar la truita deliciosa que havia menjat dies abans. Aquest cop, però, la vam fer la Ollie i jo! TOMA!


A la nit vaig sortir de festa amb la Fanny i la Mona, que són les dues que també viuen aquí a Wycombe. Va estar molt bé i vam conèixer molta gent! Però la majoria estaven al poble de passada.

Dissabte vaig anar a una mena de festival de música que feien al centre de música del poble on van la Harriet i la Caroline. Hi havia botiguetes al jardí on venien des d'hamburgueses fins a gelats, i hi havia concerts dels alumnes non-stop, incloses evidentment les dues nenes.


A la nit vam cuinar pizzes fent-ne la massa i preparant-les des de zero. Van quedar boníssimes!



Diumenge ens l'hem passat a casa, Chilling all day. Com veieu la família no es mou massa de casa, perquè suposo que després d'estar tot l'any sense parar quiets a l'estiu volen descansar de tant moviment.
He estat des de les 2 pm fins ara (22.24) fent de cangur de la Maria, la Caroline i la Harriet. Hem estat jugant al jardí, mirant dues pel·lícules i menjant pizzes que hem demanat que ens portin.
M'està costant que la Harriet es dormi. Sol tenir sempre problemes a l'hora d'anar a dormir, i em recorda molt a mi quan era petita. Prego que es dormi ara que ha tornat al llit.

Ara esperaré a que arribin els pares, que probablement tardaran una hora i després aniré cap a dormir. Good night everyone!




No hay comentarios:

Publicar un comentario