domingo, 1 de septiembre de 2013

The adventure is over

S'ha acabat l'aventura! Torno a ser a Barcelona.

Dir adéu va ser una de les coses més difícils que he fet mai. Vaig marxar sabent sabent que tot i que ho vam prometre, serà molt difícil tornar a veure a la família o els amics que vaig fer! I un adéu per sempre és molt dur! Però intentaré tant com pugui tornar-me a retrobar amb tothom qui vaig conèixer.

Ha estat, sense cap mena de dubte, l'experiència més genial, perfecte i sorprenent que he viscut mai. Evidentment, espero que en vinguin moltes darrere que la superin per tots els costats.

Mai m'hagués imaginat que una experiència així em pogués passar tant ràpid. Tinc la sensació que va ser ahir quan vaig agafar l'avió direcció Londres, però es veu que ja fa gairebé tres mesos! SAY WHAAAT!?

Ara d'aquí dues setmanes toca tornar a la rutina: universitat al matí i treballar a les tardes. Però abans d'això hi ha un viatge de 3 dies programat pel 13 de setembre! Us mantindré informats!

No hi ha res millor que descobrir el món!


No hay comentarios:

Publicar un comentario