viernes, 28 de junio de 2013

Day 10: Rainy

No hi ha massa a explicar del meu dia d'avui.

Rutina matinal diària: portar a la Caroline a l'escola i fer les tasques de la casa. Només he tardat una hora a fer-les osigui que m'he passat la resta del matí fent el manta. Llegir, ordinador, dormir.

La meva millor amiga

A la tarda he anat a buscar a la Harriet (que ja no es queda més a dormir a l'escola) i a la Caroline i hem anat cap a casa amb la mare (elles amb cotxe i jo caminant perquè el cotxe estava ple de coses). Al cap de poc la mare ha marxat cap a Heathrow on es trobava amb el pare i ens hem quedat la Harriet, la Caroline i jo soles.



Hem cuinat nuggets amb patates fregides i ens els hem menjat al sofà mirant la pel.lícula Charlie St. Cloud. A continuació s'han instal·lat a l'habitació dels seus pares i després d'un bany i una mica de tele (telly com li diuen aquí) han anat a dormir.

Demà ens espera un dia llarg però divertit. Toca despertar-se d'hora i haurem d'agafar tan trens com taxis. Però us haureu d'esperar fins demà per saber què farem!

Són les 22.06 i m'estic menjant una barra de xocolata Cadbury amb carmel. Oh. A través de les finestres de l'habitació les gotes d'aigua de la pluja no paren de regalimar. S'ha passat tot el dia plovent, esperem que demà faci bo!

Fins demà,


No hay comentarios:

Publicar un comentario