jueves, 27 de junio de 2013

Day 9: Nando's

Torna a fer fred. Damn it. Jo que ja estava desenterrant els shorts i les samarretes de màniga curta!

Avui m'he llevat com sempre a les 6.30 am (cada dia em costa més); he vestit a la Caroline, he ordenat la cuina i aquestes coses i després l'he acompanyat a l'escola. Com que no quedava llet m'he ofert per anar-ne a comprar. La Sarah (mare) m'ha indicat una gasolinera, que segons ella no estava massa lluny, on poder comprar-la. He tardat mitja hora a arribar-hi. I era tot pujada. M'hagués sortit molt més a compte anar fins al poble i tornar. Tot i això m'ha agradat el camí i no me'n penedeixo d'haver-lo fet perquè he pogut conèixer tota l'altre banda de Wycombe on encara no havia estat. Unes cases. Oh my. Estic a la part de classe alta del poble, on tots els habitants són londinencs que han decidit marxar de la ciutat per poder tenir una casa més gran amb jardí i tenir una vida més rural.


Després a casa m'he dedicat a estar més de relax. He posat rentadores, les he estès i he planxat roba. Ha vingut la dona de fer feines del dijous (sí, en tenen una els dilluns i una altre els dijous) que es diu Dorota (molt apropiat) i s'ha dedicat a aspirar i fregar tota la casa de dalt a baix, cosa que ha fet que m'hagués d'instal·lar a una butaca i quedar-m'hi durant una hora esperant a que el terra es seques. He aprofitat per llegir molt.


A la nit (7 pm) he quedat amb la Mona (au pair alemanya) i hem anat a sopar al Nando's! És una cadena britànica que s'està posant molt de moda. Bàsicament serveixen pollastre fet de totes les maneres amb unes sales delicioses. És una mica car, però per ocasions especials val la pena.




Demà l'Antonia marxa una setmana a Itàlia a fer una ruta per Venècia i Verona amb la seva coral. Faran concerts a diferents llocs. Els pares han decidit que volen anar a veure els concerts i marxen 4 dies cap allà. Què vol dir això? Que a des de demà a la tarda fins dimarts al matí estaré sola amb les dues petites. Ja són grans i no necessiten massa, però tot i així em fa respecte! I més tenint en compte que per aquí no hi ha res a fer, però ja m'inventaré alguna cosa per passar-nos-ho bé!

Són les 22.06 i estic esgotada. Night Night!

Pd. Cada cop em costa menys parlar però continuo tenint problemes per poder expressar-me tant com vull. rGrrrrrrrr.

2 comentarios:

  1. Sembla que el tema de la llet no el porten massa bé aquesta familia, no és el primer cop que en falta, oi?
    És curiós, avui jo tampoc en tenia a casa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És el primer cop que passa! Però es que portàvem dies sense!

      Eliminar