domingo, 30 de junio de 2013

Day 12: Lazy

Today we didn't feel like doing anything. We just wanted to lay on our bed.

Diumenge. Ens hem llevat a les 8.30 (després de 2 setmanes mai m'havia despertat a aquesta hora), i  ens hem passat el dia en pijama.
Ha fet molt sol i molta calor, fet que ha suposat que em passi la meitat del dia al jardí sunbathing. M'he acabat el llibre que m'estava llegint i me'n he començat un altre que li he robat a la germana gran.
Hem saltat al trampoline.




Les nenes comencen a estar fartes l'una de l'altre. S'estan constantment barallant, però per sort demà ja tenen escola una altre vegada.
A la tarda hem fet cupcakes. De xocolata i de vainilla. YUM!



No ha sigut un dia massa interessant, com veieu, però la veritat és que se'm ha fet curt. Estic molt a gust amb les nenes i ens passem el dia ballant i cantant i em sento com a casa.

Ja estic veient que l'estada se'm farà molt curta. Demà ja és juliol! COM HA PASSAT EL TEMPS TANT RÀPID? Tot i això, m'he adonat que trobaré molt a faltar el sol i la platja. Encara no m'he banyat cap cop aquest any i ves a saber si no ho podré fer fins quan torni. Però què hi farem, tinc molts anys per poder gaudir del sol que em dona el meu país!

Ara són les 20.48 i estem mirant Grease. Ara aniran a la dutxa i tot seguit a dormir.

I've got chills they're multiplying. And I'm looooooosing control! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario