martes, 25 de junio de 2013

Day 7: Ha passat una setmana

Avui fa 7 dies que estic aquí: he viscut tots els dies de la setmana a Wycombe.

Aquest matí no he fet massa res d'interessant. Netejar, rentar roba, planxar. Començo a ser la reina de la planxa, per cert. Ha estat un matí tranquil, massa. He fet una migdiada de 2 hores. Però demà m'he proposat que baixaré al poble a passejar i fer una mica de shopping; compraré provisions de menjar per no passar gana (perquè les que vaig comprar se'm han acabat),  una guardiola o alguna cosa per l'estil on tenir els diners que vaig guanyant, i si en trobo, em compraré unes sabates tapades mones per poder anar per aquí.

M'he passat el matí escoltant la radio. Hi ha una emissora aquí que es diu Capital on hi posen tota la música que m'agrada!

Ràdio vintage de la cuina

A la tarda he anat a les 4 pm a veure una classe de cant de la Caroline. Una part de l'escola està dedicada a la música, i té unes portes enormes on hi posa "The Music Hall", i a dins es fan totes les classes de música, tan d'instruments com de llenguatge musical. Allà, dins d'una petita classe, la Caroline ha fet la seva lliçó de cant i he tingut el plaer d'escoltar-la. Uau. Va pel mateix camí que la seva germana gran. Té una veu molt potent i bonica.

Quan hem arribat a casa hi ha hagut més planxa, hem passat la tarda amb la Caroline llegint (la mare ha vingut un moment però se'n ha tornat a anar), tocant el piano i mirant vídeos de tutorials de pentinats i intentant reproduir-los. Per sopar hem fet pasta amb pesto, un clàssic que mai falla.



No mama, aquest cop no hi ha hagut ni segon ni postres. YOLO

He begut la meva primera Coca-Cola després de més d'una setmana. Estic batint tots els rècords de ser saludable. A Anglaterra, han fet un nou disseny a la llauna perquè estan promocionant que si vas a la seva web pots dissenyar la teva pròpia llauna i posar-hi el teu nom.



La Caroline ha escrit una carta per una professora que ja no tindrà l'any que ve. Ho farà amb totes les professores, i junt amb altres companyes de la classe faran un llibre amb dedicatòries i fotos. M'ha explicat que ho fa tothom cada any!



He comprat el vol de tornada pel dia 27 d'Agost! M'ha costat 90€, molt car però barat comparat amb el que em va costar el d'anada.

Encara no he anat a London i començo a tenir-ne mono. Hem començat a planejar amb la Mona quan hi podem anar i hem decidit que hi anirem el dissabte dia 6 i farem un dia de turisme i shopping, a veure si aconseguim que algú més s'hi apunti i així coneixem gent!

Són les 22.15 i no tinc gens de son. Possiblement ara miraré una pel·lícula! Avui tinc al Mario fent-me companyia al llit. Sort en tinc d'ell que em fa trobar a faltar menys a la pitu!



Pd. Avui he descobert que fins ara he estat fent servir un sabó per rentar plats que no era sabó, sinó una crema o alguna cosa així. Quina diferència ara fer servir el Fairy! No era culpa de les esponges, sinó del sabó! My God, sóc un cas.



1 comentario:

  1. Que maca la ràdio! I el Mario és molt bufó!
    M'alegro moltissim de que estigui anant tot be. M'ha agradat molt skypejar amb tu, no trigarem en fer-ho de nou!! :D
    un petó molt molt fort <3

    ResponderEliminar