miércoles, 3 de julio de 2013

Day 15: Tudor Hall

Avui ha estat un dia de no parar. Dels que a mi m'agraden.

M'he despertat a la mateixa hora de sempre i he despertat a totes les nenes. Han esmorzat i després de fer una mica el boig hem marxat cap a l'escola. Avui era el primer dia en que la Maria anava a l'escola amb la Harriet i la Caroline i estava una mica nerviosa i hiperactiva, però es veu que és l'usual.

He anat a casa i en una hora i mitja he posat una rentadora, l'he estès, he posat tota la cuina en ordre, he ordenat tota l'habitació de les nenes i m'he dutxat. Tot un rècord. Ha vingut la Sarah i hem anat juntes cap a l'escola de la Olivia, el Tudor Hall. La mateixa escola on fa dues setmanes havia vist l'obra de teatre de Charlie i la fàbrica de xocolata. Déu meu, avui encara m'ha sorprès més que la primera vegada. És enorme, té mil espais diferents i és preciosa. Avui per sort ha fet una mica de calor i durant estones hem tingut sol i tot! Hem fet un picnic (cosa que fan aquí cada dos per tres) i he conegut a molta gent dels quals no me'n recordo de cap nom. És curiós perquè sempre que em presenten i diuen d'on sóc tothom m'enveja pels temps que tenim, i seguidament em diuen una paraula o dos en espanyol. Molt divertit. Tothom fa exactament el mateix i començo a estar-ne cansadeta.

Picnic

Entrepà de cogombre (molt comú)


Després d'això hi ha hagut l'espectacle de final de curs, en el que les alumnes han cantat, han ballat i han fet diferents obres curtes de teatre. És impressionant el talent que tenen algunes i sobretot com saben expressar-lo, perquè no crec que els anglesos siguin millors que nosaltres, sinó que considero que tenen millors mètodes per saber potenciar les particularitats dels seus alumnes, com suposo que passa a la majoria de països menys al nostre.

Interior de l'escola

Exterior d'un dels edificis

Interior de l'escola


Després de recollir les 10 maletes que portava la Olivia hem tornat cap a casa, a on he hagut d'anar corrents a buscar a les nenes i hem passat el vespre a casa on hem sopat espaguetis amb tomàquet i hem mirat una pel·lícula que es veu que es molt coneguda aquí però ara no me'n recordo de com es diu.

Comença a haver-hi problemes amb la Maria. El seu comportament posa dels nervis a la Sarah. Però la veritat es que és divertit el caos que hi ha ara mateix entre aquestes parets.

Ara són les 21.31 i moro de mal d'esquena i ja no sé ni com posar-me. No tinc ni idea de què faré demà, però m'encanta no saber-ho!

NIGHT,

1 comentario:

  1. Més que res que les escoles cares ja ho tenen això de que els nens i nenes siguin unes cracks... I tu digues que ets catalana i no espanyola! O em truques i els hi dic jo xD.

    ResponderEliminar