sábado, 6 de julio de 2013

Day 18: London

Si, avui he anat a Londres. Déu meu quina ciutat més preciosa! Però estic rebentada i no m'allargaré massa!

Hem sortit de High Wycombe a les 9.27 la Fanny (au pair finlandesa), la Mona i jo. Després del tren i diferents metros hem arribat a Westminster Station on ens hem trobat amb l'Amy (au pair escosesa). A partir d'aquí hem caminat per tot el passeig del riu Thames, veient el Big Ben i el London Eye. Ha estat un passeig preciós i molt llarg.




Després hem fet un picnic a Hyde Park, on s'ha unit la Linda (au pair de Suècia). Hi havia un festival al costat d'on estàvem on tocaven els Rolling Stones, entre d'altres, però l'entrada valia més de 100€.




Després de passejar i parlar de les nostres vides a cada país hem decidit anar al Portabello Market, un mercadillo a Notting Hill on ja havia estat. La calor era tan impressionant que hem decidit parar a beure quelcom (sí, he fet servir aquesta paraula) que ens refresqués.





Després ens hem acostat al centre i hem estat a Piccadilly Circus, Trafalgar Square i tota la zona del West End.











He acabat arribant a casa sobre les 20.30, on casualement estàven sopant (sí, molt més tard del normal) i m'ha anat perfecte menjar una amanida fresqueta i dutxar-me amb aigua congelada durant mitja hora.
 Ara encara tinc les cames tremoloses i els peus que no me'ls sento. Són les 22.47 i no tardaré a anar a dormir. Ha estat un dia fantàstic i he conegut a gent genial.


1 comentario:

  1. Et mato! Et mato molt!!! Podies anar a un concert dels rolling i no ho has fet, mein got. Ue!! Visca Catalunya i Gora Euskadi. Molt Guai la casa de l'Orwell. Ah, i m'he enamorat de la Au Pair del mig a la dreta.

    ResponderEliminar