domingo, 7 de julio de 2013

Day 19: Shopping

Avui ha fet una calor de mort. Hem arribat als 30ºC i he anat tot el dia amb shorts i tirants. (Perquè veieu que no estic exagerant)

Al matí m'he llevat a les 8.30 am. Tot un rècord! He baixat i tothom estava tirat o bé als llits o bé al sofà. Després de llegir tot prenent el sol, escoltar música a la cuina i fer el vago he decidit baixar al poble per anar de shopping. Volia comprar-me un collaret i unes arracades i he decidit agafar 50 pounds per si un cas. ERROR. Això no es pot fer estant al Regne Unit. Tot és tan ideal aquí! M'agrada tota la roba, tots els complements i tots els articles de cosmètica, així que he fet una tria i m'he convençut de com necessitava tot el que m'he comprat.  La veritat és que la majoria de les coses sí que les necessitava, la resta però, possiblement no. Prometo no tornar a sortir de casa amb tants diners a sobre. 

Abans de venir aquí el cafè m'agradava però no era una cosa que em prengués cada dia. Ara he de controlar-me per no beure'n massa perquè sinó després a la nit no dormo. M'encanta! I prefereixo beure un iced coffee que un frappuccino de xocolata! No sé quina de les dues coses és pitjor, la veritat. 

(El cafè me'l he begut just al principi, i per això només tenia una bossa)


No m'hi havia fixat fins ara, però un dels carrers del costat de casa té "Cul de Sac" escrit a sota. Algú sap perquè? 

He tornat a casa sobre les 2.30 pm i m'he passat des de llavors fins les 6 pm mirant la final de Wimbeldon amb la família. Mai a la meva vida havia mirant un partit de tennis, però com em passa amb el cafè, des de que estic aquí que n'he mirat milers del torneig de Wimbeldon. De fet, l'he seguit tot i ara m'encanta l'esport i el trobo molt més interessant que el futbol. Go Murray!

Hem sopat arròs fregit amb gambes, pèsols i soja (YUM)! Des de que estic aquí que encara no he menjat res que no m'agradés. YES!
Al vespre he fet un Ovvo (Skype amb més d'una persona) amb l'Ingrid i la Mercè, ha estat molt divertit!



Ahir, més que mai, volia allargar la meva estada aquí a un any. He estat pensant-hi i potser ara encara no és el moment, i he decidit que faré un stage d'un any aquí quan estigui a 3r de carrera amb la mateixa Universitat, a veure si aconsegueixo la beca!

Ara són les 21.14 i ja tinc una pel·lícula preparada per veure. 

2 comentarios:

  1. L'expressió "cul de sac" que utilitzem tant els francesos, com els catalans, s'utilitza també arreu del món per a indicar un carrer sense sortida...
    Un petó des de BCN!

    ResponderEliminar