lunes, 8 de julio de 2013

Day 20: Últim dia de classes

He passat una nit horrorosa. Dec haver dormit unes 3 hores i m'he despertat 500 vegades.

Ha sigut un dia tranquil. Rutina matinal de sempre, però amb la Olivia i la Sarah a casa. Hem guardat tots els uniformes d'estiu i els hem reemplaçat pels d'hivern, rentadores, estendre, plegar i ordenar roba, cuina... Hem dinat les tres una truita deliciosa que ha preparat la Sarah. De veritat, la truita més bona que m'he menjat mai. 

 

Avui han començat les obres al jardí.  Ja no el tornaré a veure tal i com era! Volen ampliar la cuina fent una espècie de lounge on poder-hi estar tant a l'estiu com a l'hivern, tot fet de vidre perquè hi passi molta llum. Espero, per això, poder veure el projecte finalitzat! 



A la tarda hem estat totes les noies sopant juntes, hem mirat una pel·lícula i poc més d'interessant. 
Ara estic a l'habitació, són les 10.00 i hi ha un mosquit que m'està emprenyant. Tinc gana perquè se'm han acabat les provisions. N'aniré a comprar quan abans millor!

Demà acaben l'escola les nenes i suposo que tot canviarà. We'll see it tomorrow.


1 comentario: